miercuri, 4 iulie 2012

Concurs!!!


200 articole – Primul Concurs!



3 Voturi

Cu ocazia atingerii recordului de 200 de articole pe blog (acesta este al 201-lea), m-am hotărât să organizez un concurs pentru voi, cititorii mei fideli. Acesta este primul concurs pe care îl organizez şi sper să îl urmeze şi altele.
Premiul constă într-un exemplar din cartea “Noua şi scurta viaţă a lui Bree Tanner“, despre care puteţi afla mai multe aici. Menţionez că nu mă sponsorizează nicio editură în prezent şi premiul este oferit de mine.
Ce trebuie să faceţi pentru a participa?
Postaţi un comentariu la acest articol, menţionând:
  1. Numele vostru
  2. Emailul de pe care urmăriţi blogul (vă puteți înscrie în partea dreaptă a site-ului)
  3. De ce aţi vrea să câştigaţi cartea
  4. (opţional) Numele cu care aţi dat like blogului pe Facebook (2 şanse în plus să câştigaţi)
  5. (opţional) Link cu postări pe Facebook sau pe blogurile personale, unde aţi dat de ştire despre concurs (3 şanse în plus să câştigaţi)
Mult noroc!
Câştigătorul va fi ales prin tragere la sorţi (cu ajutorul site-ului random.org ) şi se va încheia în 31 iulie 2012.
(Concurs promovat pe Concursuri online.)

2 comentarii:

  1. 1. Paraschiv Laurentiu
    2. Nu ma pot inscrie prin e-mail. Nu apare widgetul in bara dreapta a blogului. :(
    3. O vreau deoarece imi place foarte mult Saga Amrg si vreau sa aflu adevarata poveste a lui Bree Taner.
    4. Laurentzyu Everdeen
    5. https://www.facebook.com/Laurentzyu.Black

    RăspundețiȘtergere
  2. Ooo, am crezut ca e concursul aici! Nu ai specificat nimic si de aceea, dar acum am gasit pe adevaratul blog! :(

    RăspundețiȘtergere