luni, 23 iulie 2012

Cartile

Cartile

In primul rand,as vrea sa va ghidez catre un blog superb:http://biblioteca-prafuita.blogspot.ro si as dori sa scriu un comentariu despre carti.Cat de importante sunt cartile in viata fiecaruia.
Cartile sunt cei mai loiali prieteni ai omului si nu trebuie sa ne ghidam dupa proverbul bine-cunoscut:"Fereste-ma Doamne de pieteni,ca de dusmani ma apar singur."In acest caz, acest proverb nu este valabil,dupa cum bine stiti.Avantajele cartilor sunt multe,printre care si ca ne imbogatesc vocabularul,si nu numai.Te ajuta sa te exprimi in viata de zi cu zi si te invata multe.Adica,ce nu te invata cartile?Desigur,nu trebuie sa facem abuz de ele,dar nici sa nu le citim,pentru ca sunt o adevarata bogatie a lumii.Cred ca am in biblioteca mea preferata,pentru ca am mai multe,in jur de 50 de carti.Mie imi plac cartile fantastice,cum ar fi  cele din seria "Twilight","Fallen" si cate serii fantasy nu sunt?Sfatul meu este sa citit cat mai multe carti,pentru ca nici nu stiti ce pierdeti.Nu numai carti fantasy,ci si din literatura romana.Unele sunt foarte dragute,dar altele,dupa parerea mea,nu sunt cine stie ce.Sfatul meu este sa cititi ceea ce va place si cel mai important este sa nu cititi din obligatie.Faceti-o din placere,pentru ca asta este ceea ce conteaza.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu