luni, 2 iulie 2012

Concurs "Creatura"!

Concurs "Creatura"! pe http://bianca2b.wordpress.com/2012/06/08/concurs-creatura/?blogsub=confirming#subscribe-blog

 
 
 
 
 
 
Rate This

Saptamana trecuta am aflat o veste mare: “Creatura” de Nely Cab va fi publicata in Romania de catre Leda.Pentru a sarbatori acest eveniment si pentru ca pe 17 iunie “Creatura” implineste un anisor,Nely a fost foarte draguta si mi-a mai trimis niste swag-uri care cred ca va vor incanta.(Thank you so,so much,Nely!You’re the best!! xo)Este vorba despre 1 poster,5 pixuri “Creatura” si 6 semne de carte.
Concursul nu va fi foarte greu,pentru ca nu mi se pare corect sa ingreunez concursul dupa ce ati facut si voi atatea ca sa fie publicata cartea(pana la urma,si voi ati ajutat,nu? :D ).Cititi cu atentie urmatoarele cerinte:
Vor fi 6 premii ,adica 6 castigatori.Tot ce trebuie sa faceti pentru a castiga una dintre aceste premii este sa lasati un comentariu aici,in care sa spuneti ce vi se pare cel mai interesant la “Creatura”. Asta e tot.Binenteles,ca sa aveti intrai in plus,trebuie sa distribuiti concursul pe Facebook/Twitter/sa scrieti pe blog , apoi sa imi lasati link-ul aici. Pentru inca o intrare in plus,trebuie sa imi urmariti blogul prin e-mail si apoi sa lasati e-mail-ul cu care urmariti blogul in comentariu. Ca sa mai aveti un intrare in plus,trebuie sa  dati like paginii de Facebook a lui Nely Cab   .Puteti beneficia de inca o intrare in plus daca dati like paginii de Facebook a blogului Bianca2b .Comentariul vostru va arata asa:
1.Raspunsul la intrebare
si:
2.Link-ul
3.E-mail
4 si 5.Numele de Facebook
Nu cred ca e greu,nu?Dar stati,ca nu v-am spus premiile.Ei bine,castigatorii vor fi alesi prin tragere la sorti cu ajutorul random.org.
Premiul I consta in: 1 poster “Creatura”+ 1 pix+ 1 semne de carte
Premiul II consta in : 1 pix+1 semn de carte+o carte postala “Creatura”
Premiul III consta in: 1 pix+1 semn de carte “Creatura”
Premiul IV consta in: 1 pix+ 1 semn de carte “Creatura”
Premiul V consta in: 1 pix “Creatura”
Premiul VI consta in: 1 semn de carte “Creatura”
Perioada: 8 iunie-8 iulie 2012!Aveti la dispozitie o luna pentru a participa la acest concurs .Pe data de 9 iulie voi anunta aici,pe blog,castigatorii swag-urilor.
Acestea find spus,nu-mi ramane decat sa va urez noroc si sa va rog sa cititi cu atentie cerintele.Pentru nelamuriri,va rog sa lasati un comentariu cu intrebarea voastra,iar eu va voi raspunde cat de repede pot.
Si…
Happy birthday Creatura!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu