sâmbătă, 30 iunie 2012

Leapsa!!

Premiu și Leapșaaaaaaa!

    1.Luați prima carte pe care o găsiți la îndemână și transcrieți primul paragraf.


     Hyde Park, Londra
8 aprilie 1912
    Fata căzu în genunchi și începu să plângă, în vreme ce băiatul privi împrejur. Așa cum bănuise, parcul era pustiu la acea oră. Joggingul mai avea mult până să fie la modă, iar pentru cerșetorii care dormeau pe bănci, acoperiți doar cu un ziar, era prea frig.
      2.Scrieți primul paragraf din cartea preferată. (Eu nu am UNA singură preferată, dar voi alege  Zori de Zi )
     ”Nimeni nu se holbează la tine”, m-am încredințat singură. ”Nimeni nu se holbează la tine.” ”Nimeni nu se holbează la tine.”
    3.Scrieți un citat dintr-o carte care v-a dat de gțndit. (Aici, fiind o carte în limba engleză, voi pune și citatul tot în engleză :)

       ”You are a monster.” Kanin’s deep voice droned in my head again, as I forced myself to move, to walk away. “You will always be a monster, there is no turning back from it. But what type of monster you become is entirely up to you.”
    4.Transcrieți primul paragraf din cartea care v-a marcat copilăria.  (Nu prea știu, dar voi zice  Amurg)

Mama m-a dus cu mașina la aeroport cu ferestrele coborâte.  Erau 24 de grade în Phoenix, iar cerul senin era de un albastru perfect. Eram îmbrăcată cu bluza mea favorită – fără mâneci, din dantelă albă; o purtam ca un gest de rămas-bun. Dar luasem cu mine și un hanorac.
    5.Transcrieți primele 10 cuvinte dintr-o carte pe care o aveți în bibliotecă, dar nu vă place. (Nu prea am așa ceva, dar voi alege Jurnalele lui Stefan #2: Sete de Sânge, pe care oricum n-am citit-o, că după 20 de pagini m-a plictisit :) )

Era octombrie. Copacii din cimitir se coloraseră în maroniul descompunerii, și un vânt rece șuiera, înlocuind înăbușitoarea căldură a verii din Virginia. Nu c-aș fi simțit-o prea tare. Vampir fiind, corpul meu nu înregistra decât temperatura următoarei victime, încălzindu-se la perspectiva sângelui său cald curgându-mi prin vene.
    6. Luați o carte care vă este mai aproape (să nu fie aceeași ca la punctul unu) deschideți-o la nimereală și transcrieți primele 10 cuvinte de pe pagină.
       – Atunci, spune așa. Ce-i cu tine în seara asta?
Mi-am…
    7.Scrieți ultimele 5 cuvinte dintr-o carte pe care o aveți în bibliotecă, dar încă nu ați citit-o.

… de el alături de ceilalți.
     8.Transcrieți prima frază dintr-o carte cu vampiri, la alegere. (dacă aveți)

Bella,
Nu înțeleg de ce îl faci pe Charlie să ducă biletele la Billy ca și cum am fi în clasa a doua – dacă aș fi vrut să vorbesc cu tine ți-aș fi răspuns la
     9. Scrie o replică a unuia dintre personajele tale masculine preferate – din cărți! -:

- Nesimțit? a citit Patch cu voce tare, sprijinindu-se în tac. Cancer pulmonar? E o profeție?
    Patch din Îngerul Nopții

10.  Uită-te la biblioteca ta. Caută o carte care să înceapă cu T, M sau V, la alegere, iar apoi scrie prima frază din ea.

       Întoarce-te cu doar câțiva ani în urmă, la vara dintre clasele a șaptea și a opta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu