miercuri, 27 iunie 2012

CONCURS!!!!!!!!


Da, pe blogul meu! V-am promis că mă întorc în forță, și ca să recompensez timpul în care am fost plecată de pe blog, am revenit cu un concurs care sper să vă placă :)
Premiile constă în Roșu de Rubin de Kerstin Gier și Umbra Nopții de Andrea Cremer.                                   *Concursul nu este sponsorizat nici de data aceasta, premiile sunt oferite de mine.*

Reguli:
  • Concursul de desfășoară pe perioada 20 iunie – 20 iulie.
  • Trebuie să comentați doar la postările din această perioadă. Nu se ia în considerare decât un comentariu la fiecare postare. Comentariile la postările înainte de 20 iunie nu vor fi luate în considerare.
  • Trebuie să dați follow acestui blog (prin mail sau de la butonul follow de sus).
  • Primiți câte un punct în plus dacă răspândiți vestea pe:
- Twitter
- Blogul personal (inclusiv Tumblr)
- Facebook
  • Mai primiți un punct în plus dacă sunteți prieteni cu mine pe Goodreads.
  • Vor mai fi ”modalități adiționale”  de a strânge puncte pe durata concursului.
  • Mail-ul cu numele, nickname-ul cu care comentați și adresa de mail/numele cu care ați dat follow la blog și link-urile către postări îl trimiteți pe adresa inabookshelf@gmail.com
  • Pe 21 iulie, primele două persoane care au cel mai mare punctaj câștigă.
Succes tuturor și spor la comentat!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu