joi, 30 august 2012

CONCURS JV

20.08.2012
Va mai aduceti aminte de oferta cu primele 4 volume din Jurnalele Vampirilor, care a fost anul trecut  pe site-ul Diverta ? Eu am profitat de ea si am comandat setul JV cu doar 16 lei ! L-am cumparat ca si cadou pentru cineva, dar se pare ca nu a mai ajuns la persoana respectiva.
Am zis sa dau startul unui concurs cu ele, ca sa va mai stimulez putin si sa facem cat mai repede 500 de abonati ! :D
L-am lasat pentru acest concurs pe domnul Raffle, pentru ca vreau sa imi scrieti parerea voastra despre blog.


Volumele sunt in editie de librarie !

Detalii despre concurs !
  • Trebuie sa urmaresti blogul prin GFC sau Yahoo ! ( Inscrieti-va pe acest site, in partea dreapta )
  •  Pentru intrari in plus, trebuie sa dai like paginii de Facebook si sa iti spui parerea ta despre blog.
  • Concursul se termina pe 9 Septembrie !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu